Home Blogcikkek Ezért nem tudsz több pénzt keresni a cégedben:

Ezért nem tudsz több pénzt keresni a cégedben:

by Sándorfy Adrián

Avagy így győzd le a “szeretnék több pénzt, de nem tudok már többet dolgozni” ördögi körét.

Ha ezt a cikket olvasod, valószínűleg te is nyughatatlanul keresed azokat a megoldásokat, amik segítenek sikeresebbé tenni a vállalkozásod, és ezért mindent el is követsz.

Nem ritkán egész nap, akár éjjelig dolgozol, és hétvégén is a munkán jár az eszed.

Nehéz kikapcsolnod, mert folyton keresel valamit, amivel kilendíthetnéd a vállalkozásod a mostani pontról. Pedig a családod szeretné, ha rajtuk lenne végre az osztatlan figyelmed.

Legalább hétvégén…

Lehet, hogy az a pont, ahol tartasz, már ad egy tisztességes jövedelmet. Valószínűleg van is már egy szuper szolgáltatásod vagy terméked, és sok vevőd is volt már.

De nem lennél itt, ha elégedett lennél ezzel.

Nem lennél itt, ha nem lenne eleged abból, hogy jelenleg csak több munkával tudsz több pénzt hozni a cégedbe, mert nincsenek elég jó rendszereid, embereid, és a végén így sem marad profitod.

Az is gyakran előfordulhat, hogy nem mersz már reklámozni, mert ha több ügyfél jönne be, az csak a te problémáid számát növelné.

Ez sajnos egy ördögi kör:

ha több ügyfél jön, több munkád lesz és már most is alig bírod. De ha nem jön elég ügyfél, akkor meg kevés a pénz, és elkezd fulladozni a vállalkozás. Ez még több munkára sarkall téged – ez pedig egyenes út a kiégéshez.

Fájóan sokan szembesülnek azzal, hogy vagy nincs elég ügyfele a vállalkozásuknak, vagy ha több pénzt szeretnének keresni, ahhoz jelentősen többet kellene dolgozniuk még a mostani szintnél is. 

De honnan szerezzenek több időt, ha már így is egész nap a vállalkozáson jár az eszük? Miből vegyenek el további órákat? Az alvásidőből? A családdal töltött időből? 

Ez az a dilemma, amiben a legtöbb vállalkozót szenvedni látom. 

A megoldás ezért nem ott keresendő az ő esetükben, hogy jobb terméket vagy szolgáltatást hozzanak létre.

A válasz ott van, hogy megtanulják a meglévőt jobban értékesíteni, a cég működtetésében olyan rendszereket hozzanak létre, ami által a vállalkozó nélkül is lezajlik a kiszolgálás, és mindezt egy profi pénzügyi rendszer támogatja, ami által felfedezhető, hogy hol és hogyan tud nagyobb nyereséget realizálni a cég. 

Egyik sem elég önmagában. Mindegyik kell ahhoz, hogy kihúzd magad a víz alól.

Ha belegondolsz, ez is egy kör, csak épp nem ördögi:

azáltal, hogy több pénz marad a kasszában, jobb embereket tudsz felvenni, több időd marad, ezért jobb rendszereket tudsz építeni, ezért kevesebb emberrel több ügyfelet is ki tudsz szolgálni, ebből pedig megint csak több pénz származik.

Az így keletkező pénzt pedig innentől elég az ügyfélszerzésbe önteni, mert bízhatsz abban, hogy az egyre hatékonyabban működő szervezet ki fogja szolgálni a nagyobb keresletet.

Jelen pillanatban a 3 vállalkozásomban kb. 400 aktív ügyfelünk van. Egy részük havi 3000 Ft-ot, egy részük pedig akár 1.000.000 Ft-ot is fizet nekünk a szolgáltatásainkért – minden hónapban. 

A Biznisz Boyz podcastben évek óta kutatjuk, hogy a nálunk sikeresebb vállalkozók mit tesznek a kiemelkedő eredményeikért, egyéni tanácsadóként pedig 100+ vállalkozóval való közös munka során szűrtem le az alábbi tapasztalatokat. 

Az első számú vállalkozásomban, a Brocasterz podcast ügynökségben nincs feladatom az operatív ügyfélkiszolgálási szinten – ezért eljutottam oda, hogy életemben először nem nekem okoz több munkát, ha több ügyfél esik be hozzánk.

Amit észrevettem dióhéjban: a legtöbb vállalkozó addig rendre eljut, hogy találjon egy piacképes ötletet és létrehozzon egy valóban értéket adó szolgáltatást vagy terméket, de a legtöbben elbuknak az ügyfélszerés-rendszerépítés-profitmaximalizálás háromszögében. 

Az ügyfélszerzés-rendszerépítés-profitmaximalizálás háromszöge

Ez a 3 terület egymást építi és minden esetben, amikor ezeket fejleszted, azzal időt nyersz magadnak.

Időt arra, hogy foglalkozz új emberek betanításával, időt a belső feladat- és munkaszervezés fejlesztésére, időt a pénzügyekben való elmélyülésre.

Időt nyersz olyan fejlesztésekre, amik költséget csökkentenek vagy bevételt tudnak növelni a csapat létszámának változtatása nélkül. 

Az így nyert időt már szabadon felhasználhatod: több időt tölthetsz a családoddal, pihenhetsz kicsit, vagy még jobbá teheted a céged.

Ez azonban a legtöbbször nem jön létre, ameddig az “ügyfélszerzés-rendszerépítés-profitmaximalizálás” háromszöggel nem kezd el érdemben foglalkozni a vállalkozó.

Ráadásul ezekkel érdemes egyszerre foglalkozni, mindegyikkel egy kicsit, mert amint javul az ügyfélszerzés, több ügyfelet kell tudni kiszolgálni, és mindezt nem romló profitabilitással. 

Ha javulnak a rendszereid a szolgáltatásnyújtás, a munkatársak kontrollja vagy a toborzás terén, akkor jó vállalkozóként egyből vérszemet kapsz és szeretnéd a rendszert több ügyfélen tesztelni. 

Ha pedig időt tudsz szánni a hatékonyságnövelésre, ezáltal ugyanazt a munkamennyiséget kevesebb költséggel szolgálod ki, az így fennmaradó extra pénztartalékot jó eséllyel a növekedésbe akarod majd invesztálni. 

Ez a folyamatosan növekvő vállalkozások útja. 

Nem elég a több ügyfél

Viszont hiába jelenik meg több pénz a cégben, ha nem tudod, hogy hogyan költsd el hatékonyan, mondjuk új ügyfélszerzésre.

Hiába jelenik meg több ügyfél, ha nem tudod, hogyan skálázd dinamikusan a kiszolgálási részét a cégednek.

És hiába fejleszted a rendszereidet, ha az így nyert többlet kapacitást nem használod fel hatékonyan a növekedésre. 

Növekedni márpedig kell: új piaci szereplők lépnek be, egyre nő a munkatársak bérigénye, a te megélhetésed is egyre több pénzből tartható fenn.

Vérbeli vállalkozóként folyamatosan fejleszteni akarsz, jobb céget akarsz magadnak és a munkatársaidnak, szeretnél beruházni, jobb vásárlói élményt akarsz.

A nap végén pedig, szeretnél egyre elégedettebb lenni a céged világra gyakorolt hatásával. 

Ahhoz pedig, hogy egy vállalkozás a létrejöttének célját minél nagyobb mértékben tudja megvalósítani, ahhoz egyre több ügyfelet kell kiszolgálnia, egyre több munkatársnak kell bért és értelmes, motiváló munkát adnia, és egyre több pénzt kell termelnie.

Miért nem működik a legtöbb kezdő vagy stagnáló vállalkozásnál az ügyfélszerzés, a skálázódás és a profitnövelés?

Azt tapasztalom a rengeteg vállalkozóval való közös munka, sok ezer tanácsadási alkalom, mastermind ülések sora, több száz vállalkozói témájú podcast adás forgatása és megannyi szakmai beszélgetés után, hogy nagyon kevés az a vállalkozó, aki valóban rendszerben képes látni mindazt, amitől az egyébként jól összerakott szolgáltatása vagy termékköre folyamatosan növekvő módon értékesíthetővé válik. 

Nincs meg a rendszerben való gondolkodáshoz a kellő tudásuk, nem látják át az ügyfélszerzés-rendszerépítés-profitmaximalizálás keretrendszerét. 

Olyan rendszerszemléletre van szükségük, amiben összhangba kerülnek a marketing csatornák, az értékesítési folyamat, a szolgáltatási terület skálázása, és az ezeket oxigénnel ellátó pénzügyek tisztánlátása. 

Nem elég csak az egyik területtel foglalkozni, mert közben elhanyagoljuk a többit.

Ezt ismertük fel, amikor feldolgoztuk azt a rengeteg adatot, ami képződött számunkra az évek során:

  • a konzultációkon felmerülő legnagyobb problémák kategorizálása,
  • a vevőink kérdőívezése és a válaszok kielemzése,
  • a saját utunk során talált kihívások és az azokra nyert válaszok rendszerbe foglalása,
  • valamint a Biznisz Boyz Podcastben készített tartalmainkra kapott visszajelzések gyűjtése után állt össze számunkra, hogy hogyan lehet a legfájóbb problémákra rendszerszintű válaszokat adni. 

Hogyan lehetséges rendszerben kezelni az ügyfélszerzést, a skálázódó kiszolgálást és a profitmaximalizálást? 

A kutatásaink során szerzett válaszok alapján sikerült azonosítanunk azt a 4 x 12 témát, amit minden vállalkozónak rendszerben kell kezelnie ahhoz, hogy létrejöhessen egy olyan gépezet, ami már nem a vállalkozó ráfordítható idejétől képes csupán növekedni. 

4 x 12, azaz 48 olyan témát határoztunk meg, amiket rendszerbe építve létre lehet hozni egy olyan céget, ahol van egy működő ügyfélszerző rendszer, folyamatosan javul a kiszolgálás minősége és a növekvő ügyfélszámmal együtt hatékonyan skálázható a csapat mérete és működése, valamint mindezt átlátható és tudatosan növelhető profitabilitással lehet végezni. 

A Biznisz Boyz podcasten keresztül sok ezer vállalkozó inspirálása után, most létrehoztuk a Biznisz Boyz PRO-t, amiben átadjuk azt a segítséget, amivel a fenti ígéret gyakorlattá alakítható minden vállalkozónak. 

Azért a tudásért, amit ebbe a rendszerbe tettünk, éveket és milliókat áldoztunk, mégis szerettünk volna egy bárki számára megfizethető rendszerben elérhetővé tenni a tapasztalatainkat és az idők során nyert támogató kapcsolatrendszerünket, hogy egy új, sikeresebb vállalkozói generációt indítsunk el Magyarországon. 

Hogyan segít a Biznisz Boyz PRO közössége a céljaid elérésében? 

Nem elég átadnunk a tudást, mert vállalkozóként a létrejövő kapcsolatrendszered a másik nagy pillér, amire támaszkodva kiugró eredményeket érhetsz el. 

Minőségi kapcsolatokat építeni viszont állati nehéz. 

A Biznisz Boyz PRO tagjai számára a felbecsülhetetlen értékű képzési rendszer mellett a BB köré gyűlt vállalkozó szakemberek elérhetősége jelenti a másik már-már tisztességtelen versenyelőnyt

Jelenleg is 300+ előfizető tagja a BB PRO zárt fórumának, ahol tematikus csatornákban tudják egymást megismerni és egymás elakadásait támogatni az ország minden tájáról és minden iparágából érkező tagok. 

Közös a Biznisz Boyz vállalkozói közösségében az értékteremtés fontossága, az etikus vállalkozás és a folyamatos fejlődni akarás. 

Ugye jó lenne, ha a mostani vállalkozói utadhoz egyből 300+ támogató, értékorientált és tisztességesen vállalkozó állna be támogatóként? 

Ebből a körből már rengeteg szakmai kapcsolat, partnerség, mastermind csoportok és baráti kapcsolatok képződtek – ez a hátország adja azt a biztonsági hálót, ami a vállalkozói magány óráin át tud lendíteni a kihívásokon!

Működni fog nálad is?

Igen!

Ha követed a kurzusokban lévő tanácsokat, drámai tempóban fog növekedni a vállalkozásod a saját időd feláldozása nélkül.

De nem kell kapkodnod. 4 x 12 területet rendbe rakni a cégedben nem megy egyik napról a másikra. Ezért pont megfelelő lépésekben és mennyiségben adagoljuk számodra az új tudást és az elvégzendő feladatokat.

Sőt, ha aktívan használod a BB PRO közösségét, kérdezel, kapcsolódsz, segítesz, a tudás mellé megszerzed azt a kapcsolatrendszert is, ami éveken át segíteni fog a vállalkozásodban.

A legjobb pedig, hogy fogjuk a kezedet, mindig mondjuk, hogy mit kell csinálnod ahhoz, hogy ki tudd aknázni a tudásunkat, a tapasztalatunkat és a kapcsolatrendszerünket. 

Tananyagainkban egy olyan szűrt tudást kapsz, amit számunkra évekbe és több millió forintba került megszerezni, és amik a mi vállalkozásainkat is segítettek egyenként több százas vagy ezres nagyságrendű ügyfél megszerzésére és kiszolgálására alkalmassá tenni. 

Az eredményekre még garanciát is tudunk vállalni.

Ha a regisztrációt követően úgy döntesz, hogy mégsem neked való a Biznisz Boyz PRO rendszere, az első előfizetést követő egy hónapon belül történő lemondás esetén visszaadjuk kérdés nélkül a pénzed.

Így szó szerint semmit nem kockáztatsz azzal a döntéssel, ha kipróbálod a Biznisz Boyz PRO oktatási és vállalkozói networking rendszerét. 

Máris kezdheted a tanulást, ha döntöttél!

Mostantól mindez a tudás az ügyfélszerzés-rendszerépítés-profitmaximalizálás háromszögében, valamint a Biznisz Boyz több száz fős vállalkozói közössége számodra is elérhetővé válik.

Kattints ide a folytatáshoz »»»

Ezt láttad már?

Leave a Comment

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..