Dallos Zoli volt a vendégünk az év első adásában, aki az Üzlet és Utazás brand-et és a DLX Media nevű marketing ügynökséget építette fel. Zoli megrögzötten automatizálja a folyamatait, ebből pedig mi imádunk inspirálódni, ezért arra kértük, hogy mutassa be, hogyan építi fel a termékpiramisát, és a benne lévő elemeket hogyan kapcsolja rendszerbe.
Ezekről lesz szó egész pontosan:
* Zoli vállalkozóvá válásának története
* Kik azok a digitális nomádok és mivel foglalkoznak főként
* Hogyan fut neki Zoli és csapata egy 200 fős rendezvény összerakásának, milyen folyamatok kellenek egy egész estés esemény felépítéséhez
* Megtérülő-e egy ilyen eseménysorozat, ill. milyen szerepe van a termékpiramisában
* Hogyan automatizálja a folyamatokat az egyes projektjeinél
* Milyen termékpiramist építet fel Zoli az ingyenes és fizetős termékeiből, ill. milyen szinergiák kapcsolják össze ezeket a termékeket
* Hogyan profilozza a tartalmait fogyasztó felhasználókat az ingyenes termékeinél
* Mit választana Zoli, ha a termékpiramis minden szintjén csak egy-egy elemet tarthatna meg, és milyen szempontok alapján döntene
* Hány fős csapatot épített Zoli a rendszerének működtetésére és milyen feladatkörökre választott kollégákat
És még további témák!
Keresd Zoli tartalmait az alábbi linkeken:
Üzlet és Utazás magazin: https://dalloszoltan.hu
Youtube csatorna: www.youtube.com/channel/UC528OrIzqt4ldZFPBlJ9hrA
Zoli interjúja Adival: www.youtube.com/watch?v=xT9LbN0krFY
Alkalmazottból Vállalkozó könyv: alkalmazottbolvallalkozo.hu/
Kövesd a BB-t mindenhol:
Zárt csoport: https://www.facebook.com/groups/bizniszboyzpodcast/
Insta: https://www.instagram.com/bizniszboyz/
Cikkek és kontakt: https://bizniszboyz.hu/
Bizniszfejlesztési tanácsadás és coaching: https://bizniszboyz.hu/coaching/
Podcast indítás: https://bizniszboyz.hu/indits-podcast-et-a-cegednek-a-markadnak-segitunk/