Fantasztikus élmény volt ismét találkozni a hallgatóinkkal! Idén júliusban a HubHub-ban gyűlt össze kis BB-közösség, és egy nagyon jó hangulatú, öszinte podcast-et rögzítettünk jópár liter fröccs ellocsolása közben.
A podcast adás témája az egyre hatalmasabb podcast-láz volt, aminek természetesen mi is építői és élvezői vagyunk.
A Biznisz Boyz szemüvegén keresztül beszélgettünk a podcast piac alakulásáról, a podcast létjogosultságáról a Youtube és az egyéb bejáratott marketing csatornák fényében.
Ebben az adásban nagyon sokat meséltünk a BB belső motivációiról, hogy milyen terveink voltak és vannak, hogy milyen dilemmáink vannak. Észre kellett ugyanis vennünk, hogy felépült szép lassan egy márka, amihez egy valóban lojális és egyre növekvő közösség is tartozik. Ez pedig egy nagy felelősség: egyrészt vétek nem élni az ebben rejlő lehetőséggel, másrészt létkérdés a podcast-ünk szempontjából, hogy meg tudjuk tartani a dolog szépségét is. Rengeteg munkával jár egy ilyen szintű podcast működtetése, és sok dilemmát okoz, hogy ezt a befektetett munkát hogyan könyveljük el. Mindeközben mi, a podcast készítői jelentősen eltérő személyiségek is vagyunk, és ez eltérő motivációkat is szül. Hallgasd meg, hogyan működik nálunk a csapatmunka, ki mit vár ettől a podcast-től, és milyen terveink vannak a jövőre nézve: lesz-e PodcastPiknik, lesz-e Tibi Atya a vendégünk, vagy – hogy egy megvalósult sikerről is beszéljünk – hogyan csapunk bele abba, hogy cégek számára is elérhetővé és megvalósíthatóvá tegyük egy sikeres podcast indítását!